با یاد او که زمانی در زندان بی دیوار اسیر بود


عاشق

با یاد او که زمانی در زندان بی دیوار اسیر بود......وبالاخره طعم آزادی را چشید!

 

 

                    پرنده ای هستم در قفس........  

 

پرواز را از من گرفته اند......

 

                                          بالهایم بسته است......

 

و احساس را از من گرفته اند.....

 

         من و امید پروازی دوباره......

 

من و احساس آوازی دوباره.....

 

                                من و شادابی و عشق دوباره.....

 

        به من آموختند آزاد باشم

 

                                            میان گل ها  برقصم شاد باشم.....

بخوانم با نوای باد پاییز...

 

                                             و پروازی کنم از روی جاریز.......

 

ولی افسوس آن عشق ها رفتند.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,| 20:24 | مرتضی|

De$ign:khanoomi